Ul. Królowej Jadwigi 28, 78-200 Białogard +94 311 86 88

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY OFERTOWEJ MASZYNY

2025-02-05

                                                                      

 

 

 

Uwaga! Wydłużenie terminu składania ofert kupna

 

Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych w Białogardzie

ogłasza sprzedaż

Maszyny do obróbki drewna marki HOMAG typ BMG 311 VENTURE 316XXL

 

1. Nazwa i siedziba sprzedającego:

Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno- Gospodarczych

ul. Królowej Jadwigi 28, 78-200 Białogard

 

2. Przedmiot sprzedaży:

Maszyna do obróbki drewna marki HOMAG typ BMG 311 VENTURE 316XXL – zgodnie z opisem zał. nr 1

Cena wywoławcza netto: 281 973,00 zł

Do ceny doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%

Wszelkie dodatkowe zapytania dotyczące przedmiotu sprzedaży prosimy kierować na adres mailowy: a.muszynska@sisg.pl.

Osoby zainteresowane kupnem maszyny, mogą ją obejrzeć po wcześniejszym ustaleniu terminu, w Białogardzie, przy ul. Kołobrzeskiej 58 (obiekt Inkubatora Technologicznego), od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 14.00. Osobą uprawnioną do kontaktów w zakresie udostępnienia przedmiotu sprzedaży jest Pani Agnieszka Muszyńska (tel. 600 499 627).

 

3. Sposób i termin składania ofert:

Oferty należy składać w jednej z dostępnych opcji:

1)      elektronicznie – na adres mailowy: a.muszynska@sisg.pl.

2)      pisemnie – na dres siedziby sprzedającego

w terminie do 21.02.2025 r. do godz. 12.00. Oferta powinna zawierać proponowaną cenę netto i brutto zakupu, nazwę lub imię i nazwisko kupującego, NIP, adres, numer telefonu oraz podpis osoby upoważnionej – zgodnie z wzorem oferty – zał. nr 2.

Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 21 lutego 2025 r. o godz. 1230

 

4. Informacje dodatkowe:

1)      Maszyna zostanie sprzedana osobie/firmie, która zaoferuje najwyższą cenę, jednak nie niższą niż cena wywoławcza. Jeśli kilku oferentów zaproponuje taką samą cenę i będzie to równocześnie najwyższa cena, oferenci Ci, zostaną zaproszeni do złożenia ofert dodatkowych, w terminie wyznaczonym przez Sprzedającego.

2)      Cena za sprzedany przedmiot postępowania musi być uiszczona przez oferenta w całości w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia wystawienia faktury VAT przez sprzedającego.

3)      Maszyna zostanie przekazana kupującemu po otrzymaniu przez sprzedającego zapłaty za fakturę na rachunek bankowy, po uzgodnieniu terminu ze sprzedającym. Koszt załadunku i transportu maszyny znajduje się po stronie kupującego.

4)      Maszyna została nabyta przez sprzedającego na mocy umowy przeniesienia własności rzeczy ruchomej nr 2/JPP2/131 z dnia 18.11.2020r. oraz protokołu przekazania /przejęcia przedmiotu przewłaszczenia z dnia 04.04.2024r. 

5)      Sprzedający zastrzega o możliwości unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

  1. Opis maszyny
  2. Wzór oferty
  3. Dokumentacja zdjęciowa

Ogłoszenie podpisane

 

 

 

 

 

ZamknijStrona używa cookies (ciasteczek). W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.